Правила прийому в умовах карантину!

Рішення про організацію прийому приймається радою лікарів клініки після збору епідеміологічного анамнезу. Терміновими (ургентними)  випадками вважаються:

– складні пародонтологічні захворювання;

– розпочате лікування каналів;

– розпочате хірургічне лікування, яке не можна відкласти без шкоди здоров’я;

– лікування зубів, препарованих під коронки, чи інші ортопедичні конструкції;

– огляд дітей, лікування яких проводилось під загальним знечуленням;

– контроль ортодонтичного лікування, з різними видами знімних і не знімних апаратів.

Незалежно від віку пацієнта, зволікання з лікуванням у будь-якій з цих ситуацій може призвести до проблем з зубами та яснами, погіршення стану ротової порожнини та загального здоров’я. І, надалі, до більших фінансових витрат.

Ми також будемо надавати допомогу пацієнтам з:

– травмами (сколами, переломами зубів та ортопедичних конструкцій, гострими краями ортопедичних конструкцій /зубів, пошкодженими ортопедичними конструкціями, що призводить до неможливості або утрудненості жування);

– запальними процесами в ротовій порожнині (періодонтит, пульпіт, гострий карієс, періостит, абсцес);

– кровоточивістю ясен;

– будь-яким болем в ротовій порожнині, що не вдається зняти вживаням проти больових медикаментів.

Для первинного пацієнта прийом можливий тільки при наявності гострого болю, після збору епідеміологічного анамнезу.

Кожний пацієнт, що звертається до нас за наданням стоматологічної допомоги, заповнює анкету «Оцінка стану здоров’я пацієнта та наявність ризиків інфікування Covid-19».

Лікування проводиться виключно в ургентному порядку. Визначення терміновості стоматологічного лікування покладається на лікарів клініки

Прийом пацієнтів, що мають ознаки гострого респіраторного захворювання, проводиться в окремому кабінеті із дотриманням вимог інфекційного контролю.

Для безпеки пацієнтів та медичного персоналу клініки ми будемо дотримуватися наступних протиепідемічних заходів:

– весь персонал, в незалежності від того, чи контактує з пацієнтом, носить медичні захисні маски та рукавиці;
– на вході забезпечуємо пацієнтів всіма необхідними засобами особистого захисту (медичні маски, бахіли, санетайзери для рук, одноразові рукавички та одноразовий халат);
– в кабінеті стоматолога пацієнт обов’язково полоще ротову порожнину розчином хлоргексидину до та після проведення стоматологічного лікування;
– в роботі з пацієнтами медичний персонал використовує: одноразовий медичний одяг, распіратори FFP3, медичні захисні маски, одноразові рукавички, спеціальну медичну форму, захисні окуляри або захисні щитки.
– в залежності від проведеного стоматологічного втручання після прийому кожного пацієнта кабінет прибирається і обробляється дезінфікуючими засобами від 30 хв до 2,5 годин.

Наші лікарі готові консультувати та надавати рекомендації онлайн, телефоном та в разі невідкладної ситуації проводити лікування в клініці. Разом з тим, просимо вас з відповідально поставитись до своєї та нашої безпеки: не порушувати умов карантину, пересуватись містом в масці та заздалегідь попередити про наявні симптоми ГРВІ або можливість контакту з інфікованою Covid-19 особою.

Будьмо здорові!

З найкращими побажаннями.