Терапія

Терапевтична Cтоматологія

Пломбування – це робота із заповнення дефекту на поверхні зуба. В нашій клініці препарування зубів ми проводимо як класичними, так і інноваційними методами.

Класично – сучасними наконечниками фірми KaVo (мінімальна вібрація) і 100% стерильними й якісними борами (фірма Komet).

Інноваційно – препарування лазером (ербієвий лазер KaVo Key 3+). Більше про можливості роботи з лазером Ви можете дізнатися на нашій сторінці «Лікування лазером».

Всі кроки від початку і до кінця (як виглядав зуб спочатку, під час та після завершення пломбування) буде зафіксовано інтероральною камерою. За бажанням  все можна записати для Вас на диск. Інформація в будь-якому випадку архівується і зберігається в клініці. І ще одна особливість терапевтичного прийому: ми не запитуємо Вас, яку ставити пломбу. Для цього є декілька причин:

• По-перше, ми працюємо тільки дуже якісними матеріалами (фірми Ivoclar Vivadent, Kuraray, 3 M ESPE).
  • По-друге, саме лікар повинен визначити, що потрібно Вашому зубу при тому чи іншому діагнозі. Конструкції з пломб повинні чітко відтворювати контакт і прикус. Все повинно виглядати естетично, натурально, функційно.

Якщо пломби чи реставрації можна замінити ще більш досконалими конструкціями (вкладками, вінірами, напівкоронками), ми розповімо Вам про їхні переваги і з задоволенням виконаємо цю роботу для Вас. Корисно для Вас буде ознайомитися з первагами та недоліками пломбування зубів та використання вкладок.

Більш детально про всі види ортопедичних конструкцій (протезування) читайте в розділі «Ортопедична стоматологія».

Записатися на прийом

apteka mujchine for man ukonkemerovo woditely driver.