Професійна чистка зубів

Приходьте на професійну чистку зубів, щоб уникнути захворювань ротової порожнини!

В роті є важкодоступні місця, де утворюється наліт і камені. Саме вони руйнують зубну емаль та погіршують стан ротової порожнини. Тому чистити зуби зранку та ввечері — це добре. Але цього недостатньо. Бо через необачне ставлення до здоров’я зубів, ясен та відкладення консультацій зі стоматологом, пацієнти зіштовхуються з такими проблемами, як:

• стоматологічні захворювання;
  • внутрішні запалення;
  • неприємний запах з роту.

При цьому можна запобігти таких неприємностей, якщо 1 раз на пів року робити професійну гігієну зубів. Тут ви можете подумати: «‎Якось 30 років жив без таких заходів і ще проживу»‎. Так, ви праві. Звичайно проживете. Але підясневий наліт, кровотечі, підвищення рухомості зубів, гнійні виділення — можуть статися з кожним.

Тому ми рекомендуємо не відкладати питання гігієни зубів на потім, а попіклуватися про себе і довірити цей процес стоматологам вищої категорії.

100% позбавлення від нальоту, каменів та можливих запалень!

В клініці Авторської стоматології ми проводимо професійну гігієну зубів, використовуючи перевірені та дбайливі методи і технології очищення. Процедура складається з 7 етапів:

1. Оцінка стану. Оцінимо стан зубів, ясен та тканин пародонту.
  2. Індикація нальоту. Покажемо, де накопичується наліт та видалимо його за допомогою спеціальних абразивних паст.
  3. Видалення пігментаційного нальоту. Біоплівка буде знищена з підясневих поверхонь зубів, з язика та піднебіння, а також з емалі.
  4. Видалення з пародонтальних кишень. Чистка фуркацій коріння та імплантів.
  5. Зняття залишків каменю. Глибоке чищення у важкодоступних місцях.
  6. Полірування зубів
  7. Рекомендації. Стоматолог надасть рекомендації по гігієні зубів.

Яке обладнання та засоби будуть використані під час процедури?

• AIRFLOW Prophylaxis Master — запобігає розвитку карієсу, лікує захворювання пародонту та є обладнанням для постійного лікування.
  • НАСАДКА PS — видаляє зубний камінь у важкодоступних місцях.
  • ПОРОШОК AIR-​FLOW PLUS — стоматологічний засіб, який призначений для обробки наддясневих та підясневих поверхонь.

В чому переваги процедури і як часто її проводити?

Професійно чистку зубів достатньо проводити 2-3 рази на рік. Оптимальний варіант — це 1 раз на пів року. Тобто, всього 2 процедури на рік подбають про естетичну, гарну, а найголовніше — здорову усмішку. Також завдяки гігієні зубів ви зможете:

• Усунути тверді відкладення з зубів.
  • Позбутися зубного нальоту.
  • Покращити стан ясен.
  • Запобігти появи карієсу.
  • Освітлити усмішку.
  • Забути про неприємний запах у разі правильного догляду.

Чекаємо вас у нашій клініці та покращимо здоров’я ваших зубів. Записатися на консультацію можна за номером:

Записатися на прийом