Все, що Ви хотіли знати про видалення зубів мудрості

Такі важливі слова… Зуби мудрості. Кожен раз, коли ми чуємо термін «видалення зубів мудрості», ми стикаємось з почуттями або заціпеніння та страху або хвилювання.  Проте, тих хто побоюється, хочемо заспокоїти: видалити зуби мудрості у нашій клініці не так страшно, як Ви гадаєте. Насправді, за дотримання відповідних запобіжних заходів, Ви зможете навіть розслабитися під час цієї процедури!

Для початку, давайте розглянемо, чому Вам може знадобитися видалення зубів мудрості:

Видалення зубів мудрості часто проводиться в молодих дорослих людей із стоматологічними ускладненнями, такими як скупчення зубів, проблеми пазух, пошкодження щелепи, запалення ясен, порожнини і проблеми прикусу. Коли зуби мудрості стає незручно доглядати або неможливо лікувати, ми часто рекомендуємо їх видалити. Найчастіше основною причиною виступає недостатність місця в роті для ваших зубів мудрості, що може провокувати пробивання інших зубів крізь ясна. Багатьом пацієнтам з цією проблемою достатньо важко чистити зуби; також буває, що частинки їжі застрягають в проміжках між зубами та яснами. Це нерідко призводить до пошкодження зубів, виникнення кіст, або інфекцій, про які необхідно подбати належним чином.

зуби мудрості

Після того, як ми визначили, що саме зуби мудрості викликають ці проблеми, ми призначимо Вам видалення. Скоріш за все, Вам буде цікаво, чого слід від цього очікувати:

Існує два типи видалення, які ми могли би провести. Перше з них – просте видалення, коли ми обережно послаблюємо зуб, щоб потім легко його витягнути. Інший випадок – хірургічне видалення; ці випадки є більш складними, тому що стоматолог буде змушений зробити розріз на яснах або кістц, так як до зуба, швидше за все, важко дістатися. Як правило, при таких процедурах, Вам зроблять анестезію, щоб рот занімів, а нерви розслабилися.
Після процедури Ви мусите закусити марлевий тампон, який дозволить утворити згусток крові над відкритою раною. Це допоможе захистити ніжну область і дозволить рані швидше загоїтися (за умови, що Ви не торкатиметесь тромбу в процесі загоєння). Проте, в цілому видалення і відновлення повинно йти гладко, якщо тільки ви будете слідувати вказівкам стоматологів із запобіжних заходів до і після процедури.

Рекомендуємо Вам низку наступних запобіжних заходів перед процедурою:

– Зв’яжіться з нами, якщо ви захворіли напередодні процедури, оскільки її, можливо, доведеться відкласти до оптимального видужання.
– Уникайте куріння в день операції, так як куріння може значно збільшити ризик розвитку ускладнень.
– Нічого не їжте і не пийте протягом восьми годин перед операцією.
– Попросіть друга або члена сім’ї допомогти Вам з транспортом в день операції.

Слідуючи цим загальним рекомендаціям перед процедурою, а також виконуючи будь-які інструкції Вашого стоматолога, Ви забезпечите собі оптимально швидке заживлення.

Як дізнатися, що Вам показана процедура видалення зубів мудрості?

Як ми вже зазначали раніше, видалення зубів мудрості рекомендується тоді, коли пацієнт перебуває в стані крайнього дискомфорту або ці зуби є причиною виникнення якоїсь інфекції. Важливо також виявити, чи дана проблема не ослаблює Вашу кісткову структуру, чи не руйнує попередню стоматологічну роботу; якщо це так, то видалення, швидше за все, не уникнути. Багато дорослих людей, однак, живуть усе життя, не скаржучись на свої зуби мудрості. Нам не доводилося діагностувати цю проблему, до того, якв людини не сформовані всі дорослі зуби. Це тому, що зуби мудрості починають формуватися лише після досягнення десяти років, тому важливо приходити на регулярні стоматологічні огляди, коли Ви входите в доросле життя.

Чи стикнулися Ви з будь-якими із симптомів чи болів, що ми описали? Можливо, настав час прийти до нас і перевірити свої зуби мудрості.

У нашій клініці ми зазвичай використовуємо всебічні підходи для оцінки найкращих варіантів саме для Вас – від розгляду Вашої біосумісності з методами та засобами лікування до визначення причин, що містяться в корені Вашої проблеми (і це не каламбур).

здорові білі зуби

Готові записатися на прийом? Тоді телефонуйте сьогодні і дозвольте допомогти вам досягти своєї найгарнішої посмішки!